Tema: Re: Klausimas slanginiu duju zinovams
Autorius: servisas
Data: 2010-02-04 20:22:07
Zvakes tai pries 2 kkm keistos, laidai senesni, taciau dar vakar su jais
vaziavo visiskai be problemu. Taip pat perjungus dujas, buvo kokia 10 km
mieste pravaziuota, taigi variklis buvo normaliai isiles.
Man kitas klausimas- pas mane nera duju uzpylimo angos dangtelio, viena
pameciau, antra pameciau, taip daba taip ir ner. Ar negali buti tokios
blogybes, kad pilant dujas netycia papuole kokio vandens ar smelio
kruopelyte (nors siaip stengiuos visada issluostyt ta anga pries dujas
pildamas), ir daba uzsalo vamzdelis nuo bako iki reduktoriaus?