Tema: Re: Automobilio pirkimas ið Baltarusijos
Autorius: Juozas
Data: 2010-02-04 18:34:51
O kaip ta visa procedūra? Tarkim aš nuvažiuosiu į Baltarusiją, pasirašau
kažkokią pirkimo pardavimo sutartį (kokia kalba) ir su auto važiuoju į
Lietuvą registruot. Ant sienos reiks muitą/pvm susimokėt? Gal geriau
prašyt, kad pardavėjas atvažiuotų į Lietuvą? Čia netolima Baltarusija,
Grodnas, o auto senas, Lietuvoje tokio neradau.