Tema: Re: Abs lepute neuzgesta po pasivazinejimo po pusnis
Autorius: pjezo
Data: 2010-02-04 11:14:27
gal kaip ir purvas?
pas kaikurias auto sugeba uzsitersti tie "dantraciai" kuriuos skaiciuoja ABS daviklis, i daviklis matomai nemato kad sukasi ar ne.
Tiesiog juos nuvalius viskas susitvarko- gyvai isbadyta su SAAB 9000- periodiskai uzsidegdavo ABS"o lepecka, daznai krestelejus ant duobes...
keician sankaba, viska aprinkus, buvo dalysta ir kazkiek nukrapstyta nuo dantracio (is dantuku tarpo) purvas (gaila tik  nebuvo kokio kompresoriaus po ranka, buvo galima svariai nupusti...).
Jau pusmetis kaip viskas OK su ABS.