Tema: Re: el srove Lietuvoj
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-02-04 01:19:07
> Elektrinės prisiderina prie tinklo dažnio. Generuojamos srovės dažnis
> priklauso nuo generatoriaus sukimosi greičio, manau netgi Ignalinos
> atominei pakeisti turbinos greitį +-1% nebuvo problema.

Taip, elektrines prisiderina prie daznio, t.y. prisiderina prie sistemos
daznio - o visa sistema - rusijos sistema.
Prasau paasikinti kas nutiktu jei Ignalinos aliektros daznis butu 1%
didesnis nei viso tinklo?  Man  atrodo, kad lygiai po 1 sekundes fazes butu
priesingos, ir suveiktu kazkokios taij apsaugos - sustotu Ignalonos atomine,
arba isruktu dumai is visu Ignalinos generaturiu ar is laidu einanciu i
Ignalina - fejeverkas naujametisnis!!!