Tema: Re: Q: Kaip jus elgiates su chamais?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-02-02 16:44:59
Kartoju - atvaziavau i daugiabucio kiema, matau tuscia vieta parkavimuisi.
Niekad nesigilinu, kas ja vale, kas ja irenginejo, kiek ir kas uz ja mokejo,
kam nepatinka Zalgiris ir kas drocina ant Minedo. Parkuoju masina ir einu
ten kur man reikia. Jei matau, kad nera vietos ten kur atvaziavau - ieskau
galimybes pastatyti artimiausioje vietoje, taip pat nesidomedamas auksciau
isvardintais punktais. Jei matau, kad zmogus kapstosi po aikstele, kad
pasidaryti sau vietos - uz kampo netykau, kad kai baigs satiaga isiparkuoti
i baigta valuti vieta. Ir ne del to, kad pas ji rankose lopeta.  Ash chamas?