Tema: Re: darbinis arkliukas
Autorius: news.omnitel.net
Data: 2010-01-22 00:41:07
buvau pas pora meistru nuvares del sito, nes testas parode kad
tikrai kompresija i ausinima pareina. dave 80 procentu tikimybe kad
butent XUD9 galva trukusi bus, neisardzius nesuzinosi. dar pastebeta
kad tepalus pro alsuokli spjaudo, reiskia ziedams bus pipec.
taigi pasiulymas buvo ieskot donoro su geru varikliu, kas nepigu.
o tarpine beje ten gana sudetingai keiciasi, nes i variklio skyriu
vos ranka lenda