Tema: Re: LD rekomenduojami servisai, kurį rinktis ?
Autorius: meska
Data: 2010-01-20 18:37:41
O tai čia ne tai, kai sakai kad "noriu grynais" ? Jie kaip įsivaizduoju
paėmė dalis, paskaičiavo nusidėvėjimą ir pasiūlė paimti XX pinigų. Tik kad
ta siūloma suma tokia ne visai "korektiška" mano supratimu.

Dar kažką apie PVM bandė sakyt, bet tai aš nelabai suprantu prie ko čia pvm
jei aš fizinis asmuo.