Tema: Re: Dyzelinis auto ziema
Autorius: Virus
Data: 2010-01-20 12:07:26
Pas mane garaze stovi nedidukas traktorius, jis ziemos paprastai sulaukia su
vasarine saliarka, nes naudojamas zolei pjaut, o ziema - kiema valyt, tai bako
saliarkos uztenka vos ne metams :) Garaze pas mane temperatura nuo 0 iki -5,
uzsikuria pakankamai normaliai. Ir jei lauke ne daugiau 20 salcio, netgi galima
su juo i lauka islyst, ten kuro bakas tarp variklio ir radiatoriaus, silumos pakanka.
--
Virus