Tema: Re: labai reikia patarimo del MB
Autorius: pam param
Data: 2010-01-20 11:51:27
bet tai lieka variantas vienas kad tipo kazkas ikrito, kuo nenoriu tiket ir
zvakes tikrai ne tokios baisios kai išėmiau kad suodžius mestų. Be to nuo
smulkios drožlelės tokio kalenimo tikrai nesigirdėtų. Gal tik sutapo? Gal
kokio cilindrų reguliavimo reikia ar dar kokio velnio.

Beje kurioj vietoj yra pakaitinimo žvakių relė?