Tema: Re: Nu bliad...
Autorius: Fla
Data: 2010-01-19 13:28:25
Geriau reiktu padaryt taip, kad ish senu vamzdeliu, juos prapjovus irgi butu
galima kazka nuleist... Kazka tokio, ka uzhpylus i kita transporto priemone,
ji mirtu skausminga mirtim :) Na ir gal dar kokiu britvuchiu privirint ant
dugno, netoli tu vamzduku :))

--
"As visokius Porsus esu pagainiojes realybeje, o tu ka pagainiojai?
  93m bulka? O poto papizdelini kaip kaimietis ir tuom viskas baigiasi"