Tema: Re: kamsciai savanoriuose kaune
Autorius: |===>
Data: 2010-01-14 00:08:27
"VNS" <vns999@gmail.com> wrote in news:hikhs7$6ne$1@trimpas.omnitel.net:

> Ant Lituanicos zhiedo nupus ji chebra vazhiuojanti nuo slabodkes,
> sudauzhys akinius ir sulauzhys rankas, ko pasekoje pataps naujuoju GD,
> pastoviai myzhanchiu ishgirdus Kauno pavadinima. Tegu vazhiuoja
> Savanoriais

aciu, kad rupiniesi. as dar jaunysteje supratau, kad absoliuti dauguma
zmogeliuku visaip kaip stengiasi isvengti kontaktu, taigi, su salyga, kad
neperzengi ju galimybiu ribu - gali vazineti belekaip.

o kaunas man nelabai patinka, labai retai ten bunu, bet kaip taisykle vis
uzsiraunu ant mentu, kurie nezino, kiek nori pinigu

--
Vinis