Tema: Re: Patarimo: rele is interneto
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2010-01-13 23:51:08
blioc, nu davai nereikia vaizduot ueber protingus, nes net jei jūs iš
tikrųjų tokie, tai aš toks nei esu, nei pretenduoju.
Niekad su kokiom tai auto rėlėm neturėjęs nieko. Išlupau rėlę. Paskaičiau
kas parašyta. Įvedžiau guglėn kodą. Gavau rezultatą. Ta proga sužinojau, kad
Matsushita yra Panasonic senasis pavadinimas. Nei man reik panasoniko nei
ką, man reik rėlės. Man reik (kuo, beje, abejoju :)) veikiančio ABS
Galvoju, gal kokį tumblerį pasidaryt salone, įjungiantį/išjungiantį ABS, bet
tai kai jį junginėt reiktų tai abi rankos an vairo turi būt :)
Nu o rezultatas:
Lemona eina nakum labai stipriai, vertėtų ir į skundai.lt kokią pastraipėlę
suregzt, ale patingėsiu. Iš serijos "bitujet mnenije, što maskviči
zažralis"...
vvv.reikiadraugąturėti.lt pasiūlė rėlę, bet patys nusprendė, kad ji
netinkama (priminsiu, aš nespecas, tik nusipirkęs pamačiau, kas jos viduje)
RCL pardavė už 10LT (įskaičiavus nuolaidą) bilenkokią rėlę, kurios kojos
atitiko. Nu beveik atitiko... Vietoj keturių kolų - penkios (dvi plonos
valdymo - šonuose, dvi storos prieky/gale, nu ir dar viena stora centre),
pasakė, išsilaužk vidurinę. Nu išsilaužiau. Nu įstačiau. Nu veikia tas ABS
:)
Beje, berods 70A vietoj berods 40A. Sakė bus geriau :))

--
Pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt