Tema: Re: Q:UK motorolerio registracija Lietuvoje
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-01-13 23:21:43
Jeigu nepamirsiu, parasysiu, nes dabar tingiu :) o gryztant prie kainu.. netinka taip, imam tada kaina uz svori :) manau lempa net brangesne bus :) visdelto, man kazkaip labiau patinka kaip kokios audi bulkos lempos lauzyne po 40Lt, o visokios ten posukiu ir kt po 10Lt..

www.videocut.lt - Pigus video montažas!