Tema: Re: Apetitas po termostato keitimo
Autorius: Ziogas
Data: 2010-01-13 21:01:52
> mano P806 jau nuo ziemos pradzios silpnai silde, todel praejusia savaite
> servise priesais Akropoli (Vilnius) pasikeiciau termostata. Sildyti
> pradejo zvaliau, taciau pastebejau keista "pasalini" efekta: jei iki
> termostato keitimo kompas momentines kuro sanaudas mieste rode 10-13
> l/100km, tai po apsilankymo servise rodmenys pradejo svyruoti 14-17
> l/100km intervale visiskai nesiplesant.

Visu pirma, momentines yra visiskai netikslu, nes P806 ,,momentines'' yra
tam tikro laiko momento vidurkis, o ne tikras momentinis.
Reikia ziureti i viso periodo vidutines sanaudas, as nunulinu su kiekvieno
bako uzpylimu, arba pries ilgesne kelione. Sitie parodymai, tai tikrai
atitinka realybe.
O siaip tai tavo tie 10-13 yra per mazai. Nes jam mieste priklauso 14. O
mano abu (tiek senasis, tiek dabartinis) taip ir ima - 14 (Kaunas).
Taigi dabartiniai tavo 14-17 kazkaip panasiau i realybe.
Na, o termostato keitimas, tai niekaip negali itakoti sanaudu didejimo
linkme, jos turetu tik sumazeti del geresnio variklio susilimo. Ir labai
norint, nes nieko neiseitu pridaryti, kad padidetu benzo sunaudojimas,
keiciant termostata.