Tema: Re: req: kuro cekio
Autorius: zhaltas
Data: 2010-01-13 17:16:05
nu anyway, ar nepastebi, kad tavo situacija zenkliai prasilenkus su aprasytu atveju, beigi su diskusijos prasme?
pasizymi sasiuvynyje ir gale menesio gauni pashtu s/f, (kokiam baznytkaimyje bijau kad net korteles nereikia pasiuziuri fizionomije sako labas antanai ir be sutarties i skola duoda, jei turi gera istorija ir gale menesio atsiskaitai...) bet tai prie ko sitam atvejy yra kasos cekiai bei butini identifikavimo pedsakai jame kad jis butu pripazintas galiojancia s/f?