Tema: Re: masinos transportavimas VLN > KNS
Autorius: Gamyklinis Radijas su kaseciu grotuvu
Data: 2010-01-13 14:44:15
"zhaltas" <zhaltas@gmail.com> wrote in message
news:hiketa$1cd$1@trimpas.omnitel.net...
> bl. kodel nenutinka tokiu idomiu istoriju :D
> grizti namo gatavas su taxi, o taxioras sako duok dar 50lt , nes man reik
> i centra, negi tuscias vaziuosiu :DDDD

tai man viena syki taip buvo. nuveze masina uzh miesto. paziurejo i
odometra, sako ish taves 50 litu, nes 50 km. ir dar 50, nes turiu grizhti i
miesta. veiksmas kokiais 96 metais gal.

o siaip tai, kai cia pasiulytos kainos skiriasi dvigubai, tai zmogus pradedi
galvoti, kame reikalas.

nes uzh 200 litu vaziuot 200 km, susimoket uzh kelius, kura, soferio
atlyginima...

nu tu cia fura turi, tau geriau matyt :)