Tema: Re: klausimas zhegonskui
Autorius: eSSas
Data: 2010-01-13 09:27:32
|===> rašė:
> koks dvasinio onanizmo apibrezimas? akivaizdziai onanizmas tau asocijuojasi
> su kazkuo negatyviu, ar ne? gal tu kartais dar ir dievais tiki? man tai
> tiesiog pats zodis nepatinka, kam tos bereikalingos sasajos su tokiais
> prietarais kaip religijos, kai yra neutralus zodis masturbacija?

Kokia patirtim remdamasis izvelgei neigiamas asociacijas? Ir kas pasikeis,
jei ivardinsim tai kitu zodziu - esme pasikeis ir procesas isvirs i kazka
zenkliai produktyvaus?

> o ir siulymas toks butu lengvai nelogiskas

Labai net logiskas. Vienintelis efektyvus budas _visu_ gyvenimisku
problemu sprendimui yra savizudybe. Ir nebekamuos jokie rupesciai, kaip
kazkam netarnauti, issaugoti savo nuosavybe etc

S.