Tema: Re: Klausimas Crysleristams
Autorius: Povilas
Data: 2010-01-12 13:04:26
As jau kazkada cia esu daves vieno neblogo dyzelisto kontaktus. Jis man
ilgai tvarke Vojadzeri, bet veliau pasake:  daugiau su tokia masina
nebepriimsiu.
Tavo atveju yra 2 variantai kurie man ateina i galva: 2-ose Fabijoniskese
buvo servisiukas ,kuris uzsiiminejo vien kraisleriais. Kainos siek tiek
mazesnes nei pas Budriki, bet vis vien ne mazos, nes ten dirbo chebra
isejusi is Budrikio.
Antras variantas  Zirmunuose Minties gatveje yra autoelektriku servisas. Ju
sefas yra Vojadzeriu nusilenkejas.Todel yra prisirinkes visokios info apie
ju elektros ir elektronikos sistema.
Bandyk kazka is situ.