Tema: Re: Kaune lijundra
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-01-11 19:32:00
Aš tuo momentu su darbiniu hyundai h-1 vaziavau autostrada prie EMP (avižienių), tai pats stojau kas 1km nugramdyt lango, nes valytuvu gumų jau 4-ti metai kaip niekas nesusiruošia pakeist + vandens net nepurškė (užšalę, nepadėjo žieminio skysčio dapilimas prieš kelionę) :) Be viso to joje dar galas varomas, kas man neįprasta, tai iš kelkraščio pajudėt įmanoma tik kaip su kokiu troleibusu, kitaip plaukia šonu..

O šiaip priešais važiaves veikėjas gražiai įsijungė avarines, po poros sekundžiu užsidege stopai ir tada jis nupaišė pora saulučių ir sustojo daug maž švelniai į tvorą per kelio vidurį.. Iš toliau gremždamas langą žiurėjau kad išlipo, apsižiūrėjo ir nuvažiavo apibrozdintu priekiu. Aš turėjau nemažai adrenalino sugalvot kaip jį apvažiuot su matomumu tolygiu tanko vairuotiojui..

Pastebėjimas, kad ant asfalto buvo taip pat slidu kaip and gryno švaraus ledo, išstovėjau tik veidrodžio pagalba..

www.videocut.lt - Pigus video montažas!