Tema: Re: CH ir daktarai
Autorius: Fla
Data: 2010-01-10 22:48:52
nezinau kaip yra siuo konkreciu atveju, bet mieste
vaziuoti paskui visokius pas kuriuos "nedumina" tai... :)

nori nenori susimastai - galetu MZP turet galimybe siusti
vairuotojus pakartotinai apziurai...

--
"As visokius Porsus esu pagainiojes realybeje, o tu ka pagainiojai?
  93m bulka? O poto papizdelini kaip kaimietis ir tuom viskas baigiasi"