Tema: Re: Iškrauna akumą
Autorius: RaR
Data: 2010-01-10 12:35:17
Na tai ir reiškia, kad ta Varta jau nelabai talpi buvo. Tiesiog jei viskas
tvarkinga, tai neišsikraudavo ir jo srovės pilnai pakakdavo užvedimui. Man
kai akumas buvo nusėdęs, tai puikiausiai užvedžiau dyzelį su visom
numirusiom žvakėm kažkur prie -10C nuo "prikurkės". Ir visai smagiai suko,
nors tas donoras buvo ne pirmos jaunystės kokių 50Ah.