Tema: Re: Ale vis del to pro kur geriau per burna ar...?
Autorius: padugne
Data: 2010-01-08 22:10:11
On Fri, 08 Jan 2010 17:29:00 +0200, Mtrhed wrote:

> del variklio sudrozimo, man tai keista, kai naujai masinai is salono
> pareiskiama, kad pirmasis tepalo keitimas po 30 tuxt km. Ar cia tipo
> normalu ?

Siais laikais jau normalu. Tepalu industrija juk irgi vietoj nestovi
neziurint i tai kas kartais aiskinama siame niufsgrupe.

Cia neperseniausiai per dezhe buvo reportazas apie siuolaikiniu varikliu
dilima.  Tipo ar vis dar reikia nauja varikli "apvazinet", sildyt ir
apskritai ar labai blogai yra buves nuomojamas automobilis. Ju kaip zinia
niekas nei "apvazineja" nei sildo plius siaip niekas nesiceremonyja.

Zodziu istyre keleta ex hertzo, sixto ir t.t. masinu ir nerado jokiu
padidinto dilimo pedsaku.

--
kthxbai.