Tema: Re: del keliu mokesciu
Autorius: Bastunas
Data: 2010-01-07 19:27:52
Nereikia. Buvau pirma karta, vokiskai nemoku, aplenke policija uzpakali mirksinciu tablo: bite  **** , suka is bano i sona, o as nezinodamas ju paprociu pristabdau ir nuvarau tolyn. Po kiek laiko mane vel pasivijo ir jau privaziaves prie sono rodo, kad sekciau paskui. Nusivare i degaline. Tryse isoko, davai pasus.  Vienas nusinese masinon tikrinti. Kiti sniukstinejo ka vezu ir visa kita. Atsiprasiau, kad nemoku vokiskai, o jie angliskai moka kaip as vokiskai ir atsisveikinom.