Tema: Re: Nauji policijos automobiliai
Autorius: zhegonskas
Data: 2009-03-18 09:24:18
cia ne virusas, cia manau zaraza. teorishkai reiketu racijas drausti
vairuojant (kaip ir mobilkas) neprofesionalams, nes jos trukdo vairuoti.

be to neisivaizduoju apie ka bendraujama. jeigu tik apie tai kaip
isvengti mentu - tai irgi... suauge vyrai zaidzia "vaigs policininkus"
ir nieko daugiau. be to, kaip isvengti mentu naudinga tik nuolat
lakstantiems.

vienu zodziu, mano nuomone apie tas visas CB "civiliniuose
automobiliuose" - tik neigiama, nematau ju teigiamos puses.