Tema: Re: Auto gesintuvas
Autorius: Vasaris
Data: 2009-03-15 13:00:15
"cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message
news:gph8h0$r11$1@trimpas.omnitel.net...
> Kalba eina apie standartini miltelini gesintuva kur visokiose maksimose
> buna.. Jie vienkartiniai ar kaip? Vadovaujantis instrukcija tikrinti kas 5
> metus patikrinau papurksdamas, po to ciaupas neuzsidare normaliai ir nors
> miltai neejo, CO2 snypste po biski ir nebeuzsikiso, po valandos gesintuvas
> buvo tuscias..
> Sitas kainavo ne 15 litu, o gerokai daugiau, nes jo talpa didesne nei mano
> pusles..
> Ar jis taip ir turi daryt?

Taip. Viduje yra membrana, kurią pradūrus, išstumiantis agentas, dažniausiai
N2, pučia lauk miltelius pro tūtą. Procesas vienkartinis ir negrįžtamas.
Gesintuvas yra staigaus ir ryžtingo panaudojimo priemonė. Jei jis
miltelinis, turi jį naudoti nupūsti liepsnos židinį nedvejodamas, nes jo
užtenka tik kelioms sekundėmis pilnai atidara sklende. Bet jei pataikai, tai
suveikia idealiai.

> Ar juos uzpildo kur nors?

Dažniausiai taip, bet mažesnių nei 2 Kg pildyti neapsimoka.