Tema: Re: Nepraejau TA, perdidelis CH
Autorius: bleketas
Data: 2010-01-05 20:42:58
va dekui uz konstruktyvu atsakyma.

is isvardintu variantu ziuresim uzdegimo kampa ir liabda zonda. Jis duju
neitakoja bet itakoja bendza. O kadangi and duju ir bendzo ch zenkliai
skiriasi tad galgi visgi dujas iseis tiesiog varzto pagalba sumazinti.

O bendza tikrinsim su widebandine liambda ir blokeliu kuris moka loginti
parodymus ir emuliuoti kompui paprastos liambdos signala beigi ji koreguoti
tam tikram intervale.

Blogiausia aisku jei bus vistik gelezis, nes meistriukas vienas nesenai buvo
aptikes 3 cilindre tepalo. Is kur sake dar nzn'o