Tema: Re: Lenkija ir dygliai
Autorius: Shlipsas
Data: 2010-01-01 22:35:10
Linksma bajeri prisiminiau. pamatem letai riedanti ir staiga sustojusi
masiniuka ant seskine kalno, o uz vairo pacaniskos isvaizdos bahuriukai
trys. Paprasius dokumentu - jie ju neturejo. Tipo jie tik sedi ir
nevaziuoja. Paklausus kaip cia atsidure - atsake, kad jo nevairavo o tik
atsistume automobili iki cia. Tada buvo liepta stumti iki namu arba
atvaziuoja ratukai ir ishsivezha. Ant viaduko uzhsistume ir i namu kiemus.
Pasirodo ish senelio pasieme raktus.

--
Shlipsas
Vilnius