teisingai- reiketu keisti kas 2 metus (tiesa kaikurie antifrizo gamintijai raso kas 5 metus, tarkim Preston) su metais keiciasi tepimo, antikorozines savybes. Bet ne silumos pernesimo. O tai kad pakeitus pagereja- susije nebet su tuo, kad sistema buvo baisiai usztersta ir praplaunama keitim o metu, arba bent jau ispilamas senas dublas ir pilant nauja (neplovus) vis viena maziau lieka dumblo. Aisku jei auto uzleistas iki negaliu- tai gali buti ir sprendimas. Bet tai cia tas pats kaip ligoniui kuris N kartu skundziasi kad jam niezti ir niekas nepadeta, ir daktaras uzklausia- jus kada nors prausiates? - "o ka reikia praustis?" tada taip, galima sakyti kad dusas gydo niezuli.... arba antifrizo keitimas gerina sildyma... "[nemielas]" <nemielas_TRINTI_@gmail.com> wrote in message news:hhif1n$h96$1@trimpas.omnitel.net... > siaip tai ausinimo skystis savyje turi daug savybiu, kurios su laiku > prarandamos. patys gamintojai glikoliu paremtus ausinimo skyscius siulo > keisti kas 2 metus. > > o kad variklis isila greiciau ir peciukas geriau sildo pastebeta ne su viena > masina po skyscio pakeitimo. > > > "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message > news:hhhg50$ddh$1@trimpas.omnitel.net... >> ir kaip tai susije su variklio "susilimu" ar T kritimu ijungus peciuka? >> >> "[nemielas]" <nemielas_TRINTI_@gmail.com> wrote in message >> news:hhgpt5$4sv$1@trimpas.omnitel.net... >>> > siaip rekomenduociau pasikeisti ausinimo skysti - vis tiek speju nuo >>> > gimimo >>> matyt niekas nekeites. >>> >>> >>