Tema: Re: kaip tikrint žvakes dangtelį skriejiką ir kt
Autorius: M
Data: 2009-12-29 08:31:28
Čia  MPVuške 94 dangtelis 100lt, skriejikas gal  ir kapeikos 10-20lt, na jei
dar laidai žvakės tai sumoj ir gaunas biški "naujametinių išlaidų".  Aišku
nieko net nėra vietoj
Vakar vakare grįžau ant buksyro - užduso bevažiuojant. Sukant su starteriu
lyg ir bando griebt, taip "beveik dirba", bet tik beveik. Spaudžiant gazą
tik labiau dūsta "visai negriebia". Kai praeitą kartą taip buvo, žiūrėjau,
kibirkštis buvo, bet ar ji ten gera ar šūdina, čia jau mano neįgudusi akis
neatskyrė.