del peciuko: langai aprasoja stipriai is vidaus ir jauciasi keistas antifrizo kvapas. labiausiai matosi kai lauke salta. nezinau kaip pas C3 bet pas VW gana dažna beda - kai pro tarpine i cilindrus antifrizas eina. saltyje matosi baltas dumas. "nesvarbu" <kas@cia.lt> wrote in message news:hhaeid$lbt$1@trimpas.omnitel.net... Del temp tai nerodo, bet pries ziema buvo toks niuansas, vaziuojant is vilniaus i kauna kompas pradejo pypt kad uzkaito variklis, na tada ir pastebejau kad truksta antifrizo. Del kvapo salone tai velniai zino, man atrodo normaliai bet va kelios drauges kartu vaziavo tai ale idomiai kvepia kai pasyla. O jei ismetimo kolektorius? Tai galvos tarpine eina velniop? Kokiu budu butu galima pasitikrinti ar peciukas kartais nepraleidzia? Dainiushas wrote: > salone nekvepia antifrizu? > > Dėl bėgimo.... jei sėkmingai kur nors nuvarva (išmetimo kolektorius pvz) > tai žemės gali laisvai ir nepasiekt. Variklio temperatūros kiek pamenu > nerodo, tai neaišku kaip su ja? > > "nesvarbu" <kas@cia.lt> wrote in message > news:hha7th$bb5$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki, >> >> Dingsta ausinimo skystis (~1 L/savaite, nuvaziuojant +/- 400-500km/sav). >> Tepalo lygis nedideja. Tikrinau ar nevarva kur nors per slangas ar etc >> (pakisau sausa dangti ir palikau uzkures auto), kaip ir tvarka, balu >> nerasta. Atsukus ausinimo skyscio bakelio dangti ir palikus ijungta >> varikli po kurio laiko pradeda kilti ausinimo skyscio lygis (manau jei >> buciau ilgiau palikes butu viskas per virsu isbege. Skyscio buvo kiek >> auksciau nei minimum). Kokios prognozes? >> >> C3 - 2006 pabaigos. >