Tema: Re: nokian wr "sugedo"
Autorius: Bacilas
Data: 2009-12-21 11:46:34
gal labai mazai vazineji, nes tokio tipo kaip RSi  padangas kas kokius 2
metus reiktu keisti. Mano WR po 4 metu liko 4mm, tai praktiskai su tokiu
protektorium tik vasara ir vazineti :) Nezinau ar likimas, ar perspejimas,
bet viena padanga su peiliu prapjove, tai teko 2 naujas WR uzsideti, tikrai
tokiu oru labai gerai dirba.