Tema: Re: draudimas internetu - afigienai
Autorius: md
Data: 2009-12-20 10:50:48
news:hgjdad$p6c$1@trimpas.omnitel.net...
> nusipirkau akropoly kioske, beje 10Lt pigiau. Nesuprantu, kam tas visas
> internetinis marazmas jei nesugebama suorganizuot be mergaičių?

Tikrai yra variantas, kad apsidraudi internetu, pats atsispausdini polisa ir
ualia.  Pats taip draudziausi siemet rudeni. www.if.lt Uztrunka 10 minuciu,
niekur nereikia eiti. Jeigu nori zalios kortos tada reikia uzvaziuoti pas
juos - dar 10 minuciu ir 0lt papildomai. Isejo smarkiai pigiau nes
draudziama buvo masina kuria vazineja zmona su 0 stazu. Pas juos nebuvo
punkto apie vairuotojo staza, tik apie savininko.

O per internetinius brokerius esu draudes anksciau - su poliso atsiuntimu
uztruko gal 2 savaites ir kainavo daugiau negu buvo pradinis paskaiciavimas.
Shuds, o ne paslauga.