Tema: Re: Renault trafic sasaja
Autorius: Kantega
Data: 2009-12-19 19:48:00
O kur gauti adapterio schemą? Mielai susilituočiau.

Gal gali truputį dar bendrą sistemos vaizdą paaiškinti, nes kaip tik to man dabar labiausiai ir trūksta....

Laptope sukasi softas. prie jo jungiasi kažkoks (USB?) kabelis? prie jo adapteris ir į jungtį mašinoj?
Ar dar CAN Clip reikalingas? Ar jis čia atskira sistema?

Būčiau labai dėkingas už bet kokius paaiškinimus.