Tema: Re: koki langu skysti naudojat?
Autorius: bomanz
Data: 2009-12-18 20:50:15
HyperLink wrote:
> paziurejau, kaip tik daniusio ir buvau ipyles. Rezultatas
> nedziuginantis. Vienas purkstukas isvis nepurskia, antras silpnai. Gal
> sakau, kazkas atsitiko purskimo siurbliukui? Bet jei neveiktu, tai isvis
> neveiktu? Ten kazko ypatingo juk nera?

Nežinau. Iš mano praktikos tai vieną kart buvau Turtle Wax nusipirkęs, kaip ant
pakuotės ir parašyta, tikrųjų prie -15 neužšalo, bet kaip sirupas pasidarė, tai
purškė kokią 3cm srovelę. Dar dažnai būna, kad prie purkštuko spiritas
išgaruoja, o likęs vanduo užšala.

Šiaip tai vakar groupse buvo pasiūlymas palaikyti bakelį su skysčiu lauke ir
pažiūrėti- tirštėja ar ne. Arba nuvažiuoti į Panoramą, pastatyti požeminiam
garaže ir pasivaikščioti po parduotuves kol skystis atitirps. Man Panoramoj
"Mados fotografijų konkurso" nuotraukos patiko :)