Tema: Re: Kur isigyti iranki antifrizo patikrinimui?
Autorius: svyt
Data: 2010-01-01 15:51:30
ir nieko blogo, jei yra nors kiek antifrizo, jis sala ne i leda o i sniega,
ir variklio negadina, matai kad per salcius atsiranda sniego kristaliuku,
dapili koncentrato ir tiek ziniu... tiesa gali but laiko gaisimo, kazkada
man uzsalo taip prie minus 30 ir neatsyla, uzvedu masina, variklis kaista
iki max o cirkuliacijos nera, arba 307 mersui salono sildymas neveikia,
vaziuot negali, nuvariau prie garazo ir su fenu puciau karsta ora i oro
paemejus, veikiant varikliui ir minimaliai puciant ora i salona, atsilo po
puvalandzio.

--
vyt/ /