Tema: Re: variklio temperatura
Autorius: Saulius74901
Data: 2009-12-16 09:08:15
Nu pas mane irgi kazkas su temperatura neteisingo.
Auto tas pats, vakar pasijungiau skaitmenini termometra ir vaziavau namo po
darbo stebedamas. Temperatura daugiau 74-76 laipsniu nepakyla, o karts nuo
karto krenta iki 64-65. Tas puikiai matos ir ant rodykles. Be to per salcius
pastebejau, kad syla ilgokai ir viduj temperatura reikia laikyt ne maziau
25-26, tam kad nebutu salta. Jauciu termostatui bus AtA parejes. Gerai, kad
ne iki galo atsidare, bo jauciu saltis butu viduj baisus.