Tema: BAIGESI VARGAI
Autorius: gds
Data: 2009-12-17 01:43:55
viskas, siandien pasiemiau is serviso. Viskas ne taip brangiai, kaip
pasirode is pirmo karto (puse kainos pirminio spejimo) ir greiciau nei
zadejo (po nauju). Nors pirmadieni, nuejus pasiklausti, kaip ten del to
srotines dezes ar gaus, gavau atsakyma - mañana, blogas itarimas kilo, kad
nebutu visu gerai zinomas ispanu budas, nukelt rytojuj, bet gavosi labai
viskas laiku. Mañana  greitdeze, dar mañana - remontas. Vel tyliai vaziuoja
ir vel dziugina. Aciu visiem uz ankstesnius pasisakymus.