Tema: Re: dviraciu laikikliai
Autorius: a
Data: 2009-12-14 23:49:21

"Agro" <agro@takas.lt> wrote in message
news:hg6a8b$qqu$1@trimpas.omnitel.net...
> Dar priklauso nuo to kokius dviraciu sveziosi. Kai turedavom plonais
> remais- tiko ir paprastas laikiklis uz nedaug pinigu, kai dabar yra
> dviraciai su storais ir ploksciais remais, paprasti nelaiko, vaziuojant
> vos nepametem dviracio. Teko pirkti brangesnius laikiklius su tokiu placiu
> remo apkabinimu. O visa kita ne taip svarbu. Niekas ju nevogs.

Keli pastebėjimai - yra ir pigių (120 LT) kurie aprėpia normaliai storus,
plokšius bet plačius rėmus. Ir viskas su jais gerai (patikrinta praktikoje
važiuojant Vilnius - Klaipėda ne vieną kartą)
Dėl kainos - tai visu pirmą medžiagų kAkybė (kas pasireikš jei daug vežiosi,
prasidės greitesnis nei norima dėvėjimasis, iš ko plaukia patikimumas ir
t.t. ir pan), aerodinamika (netikiu kad tai ženkliai gali įtakoti kuro
sąnaudas, nebent dažnai važinėsi su nukabintais dviračiais). Bet kuriuo
atveju man kaip "sezoniniam" pasivežiotojui užtenka pigiausių.
Dėl vagysčių - pigių gal ir nevogia, bet pasiskaitinėk dviratininkų forumus
apie brangesnius, rasi kad ne vienas yra nukentėjęs, tai idėjos palikinėti
užkabintus laikiklius nepuoseliečiau, nebent gyveni privačiam name :)

Jeigu galvoji pirkti ne tik laikiklius, bet ir skersinius - ant šitų geriau
nepataupyk, arba ieškok devėtų originalių, arba imk naujus. Teko išbandyt
kažkokius pigius universalius kinietiškus už ~200 lt (nors jei vežiosi tik
du dviračius, gal ir tie pusė bėdos). Tai oi oi, geriau nereikia, grąžinau
kitą dieną po test draivo kaip netikusius.