Tema: Re: H4 lemputes?
Autorius: Taiikii
Data: 2009-12-14 22:15:43
Nu...galesi komentuoti taip pat kaip zenoninikas man vienas pasake: nu
pamirksi man keli zmones, bettai man nuo to nei silta nei salta, jei man
geriau...Pagalvojau, kad pasiseke, jog dar pas zmones yra kantrybe ir tokiu
faru dauzyti nepradejo - visgi dar siek tiek kulturos yra ir pas mus, nors
nervai jau kartais nelaiko.