Tema: Re: Pasmprotavimas apie padugnes
Autorius: Povilas
Data: 2009-12-14 13:04:11

"Servisas" <mes@esame.cia> parašė naujienų
news:hg55pb$3fk$1@trimpas.omnitel.net...
> Visos nokian padangos labai geros. Is 2 komplektu NRT is vieno komplekto Q
> (viso 12 vnt), suvazinejus iki ~4 mm mesos beliko 3 sveikos padangos. Tik
> viena buvo suvaryta, like isejo guzais, nusilankste vielos prabade
> padangas ir tt. Saipesi is manes visi ratu montuotojai. Sake, ko tu nori
> is nokianu;)

Vat ir man taip yra buve, kai bandziau suvazineti Nokian padangas iki pat
pat rankeneles - vienos pradejo musti, is kitu islindo kordas per sonus, bet
ant slidaus kelio jos vis vien laike ganetinai gerai. Skaudancia sirdimi
teko vis vien jas priduoti I siukslyna. O ratu montuotojai tikrai nera apie
jas geros nuomones. O tie kurie anksciau dirbdavo Zalgirio g-je, o dabar yra
Alsos kieme, tai aplamai viena syki pasake : nebalansuok tu situ nokianu, o
geriau nueik I Maxima ir nusipirk kinietiskus ratus - zymiai blogiau tikrai
nebus.