Tema: Re: inkilai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-13 20:47:42
"Nauja sistema leis išsivaduoti nuo greičio matuoklių užfiksuotų kadrų
peržiūrinėjimo rankiniu būdu"

Čia apie šitą stebuklą kalbi? Imam Access - per ODBC jungiames prie fotkiu
DB (nesivarginam - lokalu viskas) - atpazinti numeriai ten jau N metu
isskiriami i atskira laukeli. Per kita ODBC (regitra jau ir webservisa turi)
jungiames prie kitos DB ir issitraukiam savininko duomenys. Darom raporta -
kvietima savininkui atvykti apklausai. Nu dar 3-4 formikes. Turim "nauja
sistema". Arba zurnaliuga, kuris kazka ne taip parase.