Tema: Re: Buitines dujos i auto?
Autorius: a
Data: 2009-12-10 11:35:19
astuntas wrote on 2009.12.08 :
> esminis klausimas, kaip vaziavo tas zigulys, ir kaip trauke ? ir kaip
> sanaudos buvo ? cia viskas - lyginant su normaliom lpg dujom :) jei atsimeni
> konkreciau papasakok - idomu :)

vaikas buvau, tiek ir to atsiminimo... vaziuodavo ir viskas. durniausia
budavo perjungti benzas->dujos, nes reikedavo nutraukti benzo padavima
ir isvazinejus iki uzgesimo atsukineti baliona, o tas budavo bagazinei
ir man ji reikedavo atsukineti...

> o kompresoriaus tai nereik jei masinoj balionas tuscias

atbulinis voztuvas turetu ir ant tuscio baliono veikti, tam kad ji
(tiksliau spyruokle jojo) nugalet ir reikes kompresoriaus...