Tema: Re: ABS
Autorius: Antanas
Data: 2009-12-09 22:16:38
12/9/2009 10:05 PM Dainiakas rašė:
> jie tas "o dėl intercijos" cia tureta omeny ejima "shliosais" kaip
> vaikysteja vadinome, tai eto visai kitas reikalas ir visai kitaip vadinasi
> shita sistema pas bmw DSC atrodo kaip kitur nekompetetingas aishkint as...
>
> Dainiakas
>

> "Antanas"<chromatinis@gmail.com>  wrote in message

ABS apsaugo nuo ratų blokavimo ir slydimo stabdant, paprastai kalbant.
Tai mano klausimas, ar visuomet turi ABS 100 % apsaugoti nuo slydimo?
Gal yra tam tikros sąlygos, prie kurių sistema gali ir leisti ratams
praslysti. Neseniai man paaiškino, kad gali neveikti važiuojant mažu
greičiu, kai padangų aukščiai skiriasi ir t.t.