Tema: Re: Lancer 1.5<>1.6
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-12-08 21:06:16
na turbonautai tai atskira tema, bet aš turiu omeny, kad visi minėti
komponentai yra suderinti tarpusavy bei visi krūvoj ir darant atsitiktines
kombinacijas galima gauti netikėtus, greičiausiai dažnai ne kokius,
rezultatus kas liečia kuro sąnaudas, ekologija, galią, sukimo momentą, ypač
prie mažų sūkių ir t.t.