Tema: Re: Duju balionas
Autorius: ramunas
Data: 2009-12-01 22:58:46
tyngejau skaityti tavo pamastymus, bet kai man klaipedoje reikejo tokia
patikra padaryti tai kainavo 40Lt ir 5 min laiko kol iskale ant baliono data
.... nieko imti nereikejo ir t.t. .. nuvaziuok pirma I ta patikros tarnyba ir
nesisnekek zmogiskai ...
P.S. man net sneketis nereikejo ... o vaziavau klausti ka reikia daryti ..
sako zhino jie taisykles, bet patys sako, kad cia hemorojus.
technikinej vistiek su aparatu patikrina ar nera duju nuotekio