Tema: Re: skubiai info del auto pardavimo i uzdieni..
Autorius: astuntas
Data: 2009-11-30 22:05:43
gali suzaisti taip, kad nuvaziuoji i kokia nors metalo lauzo supirktuve,
zemesnio lygio nei kusakoski (pas kuriuos tvarka kaip vaistinej), ir
pasakai, kad pas juos pries puse metu atvezei priduot sudauzyta savo masina.
jie tau uz koki 50 lt israsys pazyma, kad masina tada ir tada buvo
utilizuota. savininkas kai grys nuvaziuos i regitra ir nurasys masina, kaip
utilizuota. jei zmones, kurie is taves perka, ta masina ardys, tai jiem kaip
ir px, o jei jie kazka su ja sugalvos pridirbt, tai tu turesi atmaza kad
seniausiai ja pridavei i metalo lauza.

nu bet jei zmones atrodo normalus ir pasirasai normalia sutarti, tai nx
reik, cia toks paranojinis variantas, nu o bet taciau tokiu atveju nebus
galvos skausmo nurasant gryzus savininkui