Tema: Re: tikrai geru kliju
Autorius: kastisv
Data: 2009-11-28 23:15:08
reikes pabandyt per srotus perskambint. nes ir as girdejau kad aniem blogi
laikai atejo.
va neperseniausiai islupo vairuotojo duru spyna (bet duru neatidare, nes
atjugtas raktas), beigi ibreze nedaug salia spynos.  maniau spynos irgi
negausiu, nes taip pat eina su komplektais. uzvakar vaziavau pro viena srota
ir uzsukau paklaust. sako dabar neturim , bet jau parduodam ir atskirai. tai
gal tikrai jau jiem nekas.  anyway reikes perskambint ir del bardacioko.