Tema: Re: patarimo
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-11-28 11:09:30
jei gali sau leist 5er - į anuos net žiūrėt neverta. Bet tada kaip minimum
sąrašą reikia papildyt Audi A6 ir MB E-Klass.

Pasatas važiuoja tikrai smagiau už Avensis'į. Kaip dėl patikimumo nežinau,
bet to kaip (ne)važiuoja tojota, jos patikimumas neatpirks. Čia man. Kitų
kriterijai aišku nebūtinai tokie patys.

Didžiausia galima problema - kad automobilis gali būt daužytas ir surinktas
iš gabalų. Arba labai intensyviai eksploatuotas. Taigi, jei kaina
"patraukli", rinktis reikia itin atidžiai.