Tema: Re: Koki sluoste langams valyt is vidaus pirkt ?
Autorius: ED1
Data: 2009-11-27 14:48:45
Ir yra ir veikia tas AC, bet is garazo ishavaziuoju ryte su sausa masina.
Prie darbo isijungt AC vien tam kad issausintu ora ir vakare man langai butu nenurasoje, arba
sustojus masinai dar 5 minutes  vedint atidarius duris, arba kisti laikrascius po kilimeliais  ir juos
laikas nuo laiko keist yra papildomas galwos skausmas ir rupestis kuris tokiam verslo
magnatui kaip ash nera priimtinas :) Juokauju seip :) Tiesiog neitin daznai uzrasojusius langus randu
tad paprastesnis variantas atrodo su skuduriuku pavalyt esant reikalui.