Tema: Re: GM nebeparduoda ir SAAB
Autorius: pragäras
Data: 2009-11-25 08:31:34
šutka. nu bet savimeilę paglostytų, kur tave "turi" kitaicas, o kur - pats koenigsegas :) tiesa, man iki šiol neaišku, ką jis su tuo saabu būtų nuveikęs - ir ganėtinai nišinis modelis, ir anei joks ekskliuzyvas - nei taip, nei anaip. tata tai bent indijoj gamybą normalią turi su atitinkama darbo jėga, o čia -hm